Thursday 4 September 2014

Blogging my Friend!

He vuelto Amores y cargada de noticias y proyectos! Los que me conocen dicen que soy un poco misteriosa porque no cuento nada hasta que sea una realidad!

Y una realidad es que inauguro nueva imagen en el blog y redes sociales!

Es septiembre y toca renovarse y mostrar lo mejor es este nuevo curso.

Ya es un hecho el desfile de moda que estoy organizando con otros compañeros del sector, dónde veremos lo mejor para este otoño-invierno.

Aprovecho para mostrar los servicios que siempre me preguntáis, mediante este corto video para que podáis tener más claro a que me dedico!

Análisis de Color
Estudio Corporal
Organización de armarios por temporadas
Tour de Compras/Personal Shopper
Estilista de Moda
Organizadora de Eventos

Un avance de la gran sesión de fotos de mi nueva imagen!

Hello my sweethearts!

Have you missed me? I was resting needed, and I have  came back with my bag full of energy, illusion, and overall with new projects around the corner.

I love challenges, and one of them was to have a new profile picture and a new image in Social Medias, renovation mode on!

It is time for news, and the latest is I am organising a Fashion Show next week in collaboration with other professionals of fashion road! With the cutting trends for this fall.

As I was requested about my services I just have to thanks to my great team for this well done video with what I do for my clients.

Color Analysis
Body Type
Wardrobe Organisation
Shopping Tour
Fashion Stylist
Events Planner

For further details just let me know and will be a pleasure to provide all kind information needed.

Here a Preview of my newlook!

No comments:

Post a Comment

Tu mensaje es bienvenido! Con A-mor... Leave me your lovely message! xx Angie