Friday 9 May 2014

Laces LBD Bday Street Style

My Special Day! Mi día más especial

DIY (do it yourself) Dress
MissNewLook Fox Fur Cape
Dolce&Gabbana Sandals
Alexander McQueen Clutch
Janti Jewel Ring
Tiffany`s Bracelet


 Buenos días amores!

Por fin tengo el gusto de presentaros mis fotos de mi fiesta de cumpleaños número tres o cuatro, ya perdí la cuenta de las veces que he soplado velitas! Gracias a todos por vuestras felicitaciones!

Como estilista de moda y pese a conocer algunas tendencias no sabía que ponerme… Un vestido negro es el mejor aliado y si es de encajes mejor! Lo compré en Amsterdam el año pasado  y lo personalicé, cortándole las mangas y con la tela que sobró le añadí un lacito a la espalda.

Disfrutad vuestro fin de semana!

Good Morning sweethearts!

Finally I have the pleasure to introduce you my birthday party photos! Thanks for all the best wishes, I felt all the love, and blessings!

As a stylist I was supposed to know what to wear, but being honest I was in front of my closet and did not found anything for the occasion.

The winner was a little black dress I bought in Amsterdam last year, I did customise cutting out the sleeves and sewing a little bow on the back.

Enjoy your weekend!









No comments:

Post a Comment

Tu mensaje es bienvenido! Con A-mor... Leave me your lovely message! xx Angie